FANDOM

Hakusana ”Enkidu” ohjaa tänne. Gilgameshin hengenlahjasta kertoo Enkidu (hengenlahja).
Hahmo
Lancer
EnkiduGO
Japaninkielinen nimi: ランサー
Esiintymiset: Chibichuki!
Fate/Extra CCC
Fate/Grand Order
Fate/strange fake
Fate/Zero
Japaninkielinen ääninäyttelijä: Shinya Takahashi (Fate/Zero Sound Drama)
Yū Kobayashi (Fate/Grand Order)
Hahmon tyyppi:
Palvelija (Isäntä: Susi)
Henki: Enkidu
Isäntä: Susi
Suuntaus: Todellinen neutraali
Vahvuus: - Mana: -
Kestävyys: - Onni: -
Ketteryys: - Hengenlahja: A++
Luokan kyvyt:
  Immuuni taialle -
Henkilökohtaiset kyvyt:
  Muuntautuminen A
  Läsnäolon havaitseminen A+
Hengenlahjat:
  Tuntematon  ???  ???
  Enuma Elish Anti-puhdistus A++

Palvelija (Isäntä: Päähenkilö)

Henki: Enkidu
Isäntä: Päähenkilö
Suuntaus: Todellinen neutraali
Vahvuus:  ? Mana:  ?
Kestävyys:  ? Onni:  ?
Ketteryys:  ? Hengenlahja: A++
Luokan kyvyt:
  Immuunius taialle A
Henkilökohtaiset kyvyt:
  Muuntautuminen A
  Läsnäolon havaitseminen A+
  Täydellistetty muoto A
Hengenlahjat:
  Enuma Elish Anti-puhdistus A++
Palvelijaluokat: FGO Lancer
Sukupuoli: Ei mikään
Pituus: Voi muunnella halunsa mukaan
Paino: Voi muunnella halunsa mukaan
Hiusten väri: Vihreä

Lancer (ランサー Ransā) on suden kutsuma Lancer-luokan palvelija vale Graalin maljan sodassa Fate/strange fakessa.

ProfiiliMuokkaa

HenkilöllisyysMuokkaa

Lancerin oikea nimi on Enkidu (エルキドゥ Erukidu), Gilgameshin ainoa ystävä. Jumalat loivat hänet mudasta, ja hänen isänsä on jumalten kuningas Anu ja äiti luojajumaltar Aruru. Enkidu ei ole mies eikä nainen, vain pelkkä maasta noussut ja korvessa herännyt mutahirviö. Hän avasi silmänsä, kun kuuli äänen kutsuvan häntä kaukaa, ja näki sillon laajan maan ja taivaan ja kaukana kohoavan kaupungin. Ääni oli hänelle tuntematon, ei äidillinen eikä isällinen, ei hoivaava eikä nuhteleva.

Hänelle annettiin mahtavat voimat, mutteivät hänen vanhempansa voineet antaa hänelle sielua. Hänellä ei heräämisensä jälkeen ollut älyä, joten hän vaelteli ympäriinsä eläinten joukossa. Hänen tehtävänään oli tuoda Gilgamesh takaisin jumalten hallintaan, muttei hän voinut kuin elää villinä ilman sielua. Ilman ihmistahtoa Enkidu oli onnellinen eläessään villinä ja vapaana, ei täydellisenä eikä paheellisena. Hän pysähtyisi välillä katselemaan kaupunkia kohti, kuullen sen äänen, joka ei kuulunut hänen äidilleen eikä isälleen.

Epätoivoissaan Enkidun kyvyttömydestä älykkääseen ajatteluun Anu toi Enkidulle temppeliprostituoidun. Mutamöykky-Enkidu ihastui naisen kauneuteen, ja he viettivät yhdessä kuusi päivää ja seitsemän yötä. Ihmiskunasta tietämätön Enkidu antoi muotonsa hitaasti muuttua ihmisennäköiseksi, yhtä kauniiksi kuin tapaamansa ilotyttö. Enkidu teki tytön sanoinkuvaamattoman kauneuden omakseen, menettäen osan voimastaan ja jumaluudestaan vaihtokauppana viisaudesta ja järjestä.

Enkidu tunnisti viimein roolinsa ja tehtävänsä asettaa jumalten viha ja tuomio toiselle jumalten sätkynukelle, Gilgameshille. Hän lähti etsimään ylimielistä Gilgameshia, mutta löysi vain lapsen. Hänen piti odottaa Gilgameshin kasvavan aikuiseksi taistellakseen tätä vastaan ja nuhdellakseen häntä reilusti. Hän katseli kaupunkia odottaessaan, ja kuuli edelleen tutun äänen tulevan sieltä. Lapsena Gilgamesh oli reilu, ja Enkidu alkoi epäillä jumalten tuomiota. Hän ymmärsi kuitenkin jumalten olleen oikeassa, kun Gilgamesh aikuistui ja tuli tyranniksi.

UlkonäköMuokkaa

LuonneMuokkaa

RooliMuokkaa

Fate/strange fakeMuokkaa

Fate/ZeroMuokkaa

Fate/Extra CCCMuokkaa

Fate/Grand OrderMuokkaa

Babylonia: The Absolute Frontline in the War Against the Demonic BeastsMuokkaa

Kingu (キングゥ Kin'gu) on Enkidun ruumiista luotu kimaira. Kingu ei itse ole tästä tietoinen, ja hänet huijataan uskomaan, että hän olisi prototyyppi uudelle ihmissukupolvelle, joka tulee valtaan ihmiskunnan tuhoamisen jälkeen.

Salomon: Grand Time TempleMuokkaa

Enkidu auttaa päähenkilöä ja Mash Kyrielightia taistelussa Sabnockia vastaan.

Chibichuki!Muokkaa

Enkidu ystävystyy yksinäisen Lugh Beowulfin kanssa, mistä Gilgamesh tulee kateelliseksi.

Muut esiintymisetMuokkaa

KyvytMuokkaa

MuuntautuminenMuokkaa

KehitysMuokkaa

Luominen ja konseptiMuokkaa

VastaanottoMuokkaa