FANDOM

Vaihtoehtoiset versiot
Fate/kaleid (Illyan veli)
Hahmo
Shirou Emiya
Shirouprisma
Japaninkielinen nimi: 衛宮 士郎
Esiintymiset: Fate/kaleid liner PRISMA☆ILLYA
Japaninkielinen ääninäyttelijä: Noriaki Sugiyama
Englanninkielinen ääninäyttelijä: Patrick Poole
Hahmon tyyppi: Ihminen
Sukulinja: N/A
Perheenjäsenet
Isä: Kiritsugu Emiya (adoptio)
Äiti: Irisviel von Einzbern (adoptio)
Sisko: Illyasviel von Einzbern (adoptio)
Sukulaiset: Leysritt (huoltaja)
Sella (huoltaja)

Shirou Emiya (衛宮 士郎 Emiya Shirō) on sivuhahmo Fate/kaleid liner PRISMA☆ILLYAssa. Hän on Illyan adoptioveli.

ProfiiliMuokkaa

TaustatMuokkaa

Shirou on normaali lukiolainen, joka ei tiedä taikuudesta. Hän on huolettomampi kuin Fate/stay night -vastineensa, ja hänellä on tapana päätyä vahingossa pervoihin tilanteisiin, minkä vuoksi Rin vertaa häntä eroge-päähenkilöön, mikä on viittaus Fate/stay nightiin. Illya, Rin, Luvia, Moriyama ja Sakura ovat avoimesti ihastuneita häneen, muttei hän Rinin ja Luvian harmiksi ole kiinnostunut kenestäkään. Muut kohtelevat Shirouta yleensä huonosti, johon hän on jo tottunut. Ei ole tietoa siitä, mitä hänen biologisille vanhemmilleen tapahtui, mutta kymmenen vuotta aiemmin Kiritsugu adoptoi hänet.

LuonneMuokkaa

Shiroun luonne on hyvin samanlainen kuin Fate/stay nightin Shiroulla. Hän on huoleton, mukava muille, välittää Illyasta ja on hyvä kokkaamaan (Sellan kauhuksi). Hän ei myöskään huomaa naispuolisten ystäviensä tunteita häntä kohtaan.

Hän päätyy usein huonojen vitsien uhriksi päätymällä pevoihin tilanteisiin, olemalla perheessään pohjalla (jopa piikoja alempana) ja olemalla Magical Rubyn liemien uhrina. Hän kyselee usein Kiritsugun olinpaikan perään, sillä hän on perheen ainoana miehenä aliedustettuna.

RooliMuokkaa

Fate/kaleid liner PRISMA☆ILLYAMuokkaa

Kiritsugu adoptoi Shirou kymmenen vuotta aiemmin, ja tämä on Illyan adoptioveli.

KyvytMuokkaa

Tämä versio Shirousta ei tiedä mitään taikuudesta.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki