FANDOM

Vaihtoehtoiset versiot
Fate/kaleid
Hahmo
Shinji Matou

PrismaShinjiAssassin.jpg

PrismaAssassinclude.png

Japaninkielinen nimi: 間桐 慎二
Esiintymiset: Fate/kaleid liner PRISMA☆ILLYA
Hahmon tyyppi: Ihminen, nukke

Shinji Matou (間桐 慎二 Matō Shinji) on vaihtoehtoinen Shinji siitä ulottuvuudesta, josta Miyu Edelfelt ja Ainsworthit tulevat.

ProfiiliMuokkaa

TaustatMuokkaa

Miyun universumissa Shinjillä ei ole mitään yhteyksiä Shirou Emiyaan, mutta hän on yhä Sakuran veli. Shinji kuoli viisi vuotta ennen tarinan alkua tuntemattomasta syystä.

LuonneMuokkaa

Uudelleenherätetyllä Shinjillä on muistamisvaikeuksia, eikä hän muista edes etunimeään. Shinji on ylimielinen ja loukkaava Sakuraa kohtaan ja puhuu hänelle mahtailevasti, eikä näe mitään ongelmaa Sakuran tappamisessa tämän petettyä Ainsworthit.

RooliMuokkaa

Julian Ainsworth herätti Shinjin henkiin siirtämällä Shinjin tietoisuuden nukkeen, jollin Shinjistä tuli Ainsworthien uskollinen sotilas; hänelle annettin Assassin-luokkakortti. Hän tappaa Sakuran hengenlahjalla Zabaniya: Kuollut sydämen syke, kun tämä yritti taistella häntä vastaan Archer-luokkakortilla. Kun Shirou oli lyönyt Shinjin, Shinji sai muistinsa takaisin ja alkoi katua tekojaan. Kaikkeen väsyneenä Shinji pyysi Shirouta tappamaan hänet. Kun Shirou teki näin, Shinji käski häntä olla unohtamatta sitä, miltä tappaminen tuntuu, sillä Miyun pelastamiseksi hän joutuisi tappamaan vielä lisää. Shinji sanoi lopuksi odottavansa Shirouta helvetissä, mutta Shirou vastasi elottomalle nukelle, ettei hän välttämättä pääse sinne.

KyvytMuokkaa

Shinji osasi käyttää Assassin-kortin asennusta ja includea. Hän oli kuitenkin huolimaton yksityiskohdista, ja Shiroun onnistui päätellä hirviö olevan vain syötti sen perusteella, mitä Shinji sanoi.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki