FANDOM

Vaihtoehtoiset versiot
Extra
Hahmo
Shinji Matou

ExtraShinji.png

ExtraShinji back.png

ShinjiCCC.png

Japaninkielinen nimi: 間桐 慎二
Esiintymiset: Chibichuki!
Fate/Extra / CCC / Fox Tail
Japaninkielinen ääninäyttelijä: Hiroshi Kamiya
Hahmon tyyppi: Ihminen, isäntä
Käskyloitsu: Shinji cs.png
Sukupuoli: Mies
Syntymäpäivä: 5. toukokuuta
Pituus: 171 cm
Paino: 59 kg
Silmien väri: Sininen
Hiusten väri: Sininen
Veriryhmä: B
Pitää: Peleistä
Ei pidä: Miehet, jotka ovat häntä huomattavampia
Kyky: Sabotaasi
Luonnollinen vihollinen: El Draque
Väri: Merensininen

Shinji Matou (間桐 慎二 Matō Shinji) on Riderin isäntä Fate/Extran Moon Cellin Graalin maljan sodassa. Hän on Hakuno Kishinamin ensimmäinen vastustaja.

ProfiiliMuokkaa

TaustatMuokkaa

UlkonäköMuokkaa

Shinji näyttää lähes identtiseltä Fate/Stay nightin vastineensa, mutta hänellä on violetti paita koulupukunsa takin alla.

Fate/Extra CCC:ssä hänellä on vaihtoehtoinen puku.

LuonneMuokkaa

SuhteetMuokkaa

RooliMuokkaa

Fate/ExtraMuokkaa

Fate/Extra CCCMuokkaa

KyvytMuokkaa

Noituutta ei enää ole Extran maailmassa, mutta ne, joilla on taikapiirejä, voivat digitalisoida sielunsa virtuaalimaailmaan. Shinji tulee maagien suvusta, ja hänet tunnetaan lahjakkaana henkihiukkashakkerina. Vaikka useimmat eivät pidä hänestä, he tunnustavat hänen taitonsa hakkerina ja hänen palvelijansa vahvuuden. Rin uskoo heidän olevan vaativia vastustajia ja kommentoi, ettei Hakunolla ole juuri mahdollisuuksia heitä vastaan.

Hän kykenee muuttamaan ulkonäköään näyttämään hänen tavalliselta avatariltaan, toisin kuin useimmat isännät, joilla on Tsukumiharan oppilaiden oletusulkonäkö. Hän osaa hakkeroida SE.RA.PHiin ja häiritä järjestelmää, mistä seuraisi rangaistuksia, jos hän jäisi kiinni. Shinjin kyvyt antavat hänen tilapäisesti blokata areenan asettamalla sinne kaksi taikasinettiä luodakseen poikkeaman alueen koodiin. Sineteistä tuleva virtaus, joka on kuin pääjokeen laskevat sivujoet, täytyy padota sinetin avaamiseksi. Hän osaa myös hakkeroida lisää aarteita areenaan, antaen Riderin kasvaa entistä vahvemmaksi. Taisteluissa hän käyttää kahta codecastia: "shock(32)" lamauttaa vihollispalvelijan ja "loss_lck (64);" madaltaa heidän vahvuuttaan.

KehitysMuokkaa

VastaanottoMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki