FANDOM

Hahmo
Sella

Sella sprite.png

Sella swim wear sprite.png

Sellaprisma.png

Japaninkielinen nimi: セラ
Esiintymiset: Capsule Servant
Carnival Phantasm
Chibichuki!
Fate/hollow ataraxia
Fate/kaleid liner PRISMA☆ILLYA
Fate/stay night
Japaninkielinen ääninäyttelijä: Haruhi Nanao
Englanninkielinen ääninäyttelijä: Rachel Lillis
Hahmon tyyppi: Homunculus
Osana: Illyan piika
Sukupuoli: Nainen
Pituus: 163 cm
Paino: 49 kg
Pitää: Kaitselmuksesta, eleganssista, makeista asioista (halvoista)
Ei pidä: Tietynlaisesta outoudesta
Kyky: Noituus, kotiopetus
Luonnollinen vihollinen: Leysritt
Väri: Valkoinen (sininen)

Sella (セラ Sera) on Einzbernien suvun luoma homunculus, joka luotiin palvelemaan Illyasvieliä piikana ja opettamaan tälle noituutta.

RooliMuokkaa

TaustatMuokkaa

Sella on yksi Einzbernien epäonnistuneista yritytksistä luoda Graalin malja. Hänelle annettiin uusi elämä Illyan piikana ja opettajana.

Sella luotiin samasta mallista kuin Leysritt, mutta hänet luotiin puhtaasti hounculukseksi kaksi vuotta aiemmin tavallisella alkemialla. Toisin kuin Illyasviel ja Leysritt, Sella ei ole Einzbernien ihme, vaan täyden tehokkuuden homunculus.

UlkonäköMuokkaa

Ulkonäöstään huolimatta hän on vasta noin kaksivuotias. Hän pitää yleensä yllään piian asua ja huppua, jotka saavat hänet näyttämään täysin identtiseltä Leysrittin kanssa. Arkivaatteissaan hänellä on Einzbernien homunculuksille tyypillisen pitkät vaaleat hiukset.

LuonneMuokkaa

Sella on suojelevainen Illyaa kohtaan ja rakastaa tätä syvästi, ja on siksi epäileväinen Shirou Emiyasta.

Hän vaikuttaa päällepäin kylmältä, mutta on todellisuudessa ailahteleva ja epävarma etenkin kehostaan, ja Leysritt ja Illya kiusoittelevat häntä usein karusta luonteestaan. Toisin kuin Leysrittillä, Sellalla on selvät tunteet, eikä hän epäröi näyttää epäilystään Shirouta kohtaan.

Sellalla on tapana hylätä ihmisyytensä suojellakseen Illyaa, mutta hän on epätavallisen ystävällinen kasveille ja eläimille. Hän eristää itsensä usein ihmisistä ja huolehtii mielummin linnan kasveista ja eläimistä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki