FANDOM

Hahmo
Sancraid Phahn
Proto sancraid
Japaninkielinen nimi: サンクレイド・ファーン
Esiintymiset: Fate/Prototype
Japaninkielinen ääninäyttelijä: Takehito Koyasu
Hahmon tyyppi: Ihminen, maagi, isäntä
Käskyloitsu: SancraidPhahnCS
Osana: Kirkko - Kahdeksannen sakramentin seura (valeuskollisuus)
Temppeliherrain ritarikunta
Sukupuoli: Mies
Piirien laatu: C
Piirien määrä: A
Piirien rakenne: Tavallinen pienen vaihtelun kanssa

Sancraid Phahn (サンクレイド・ファーン Sankureido Fān) on Berserkerin isäntä Fate/Prototypen toisessa Graalin maljan sodassa.

ProfiiliMuokkaa

UlkonäköMuokkaa

Sancraid on nuori aikuinen, jolla on lyhyet hopeat hiukset, siniset silmät ja laiha vartalo. Hän pitää mustaa papin pukua ja valkoisia hansikkaita. Hänen käskyloitsunsa ovat hänen kielessään, ja ne näyttävät kahdeksalta demonisiiveltä, joissa jokaisessa sekä niiden keskellä on silmä.

LuonneMuokkaa

Sancraid vaikuttaa aluksi kiltiltä, surkealta ja katuvaiselta, ja hän lohduttaa Ayaka Sajouta. Sancraid on täysin sekaisin, vaihdellen kiltin sekä pahan, psykoottisen Graaliin pakkomieltyneen persoonan välillä.

Lämpimän ja lempeän käytöksensä takana Sancraid on todellisuudessa kiihkoileva rasisti, joka vihaa aasialaisia syvästi ja pitää heitä ali-ihmisinä.

Hän on metsästäjä, joka murhaa harhaoppisia armottomasti.

RooliMuokkaa

Fate/PrototypeMuokkaa

Hän on Kahdeksannen sakramentin seuran jäsen, joka osallistuu sotaan sen ja Kirkon ohjauksen mukaan. Hän on todellisuudessa Temppeliherrain ritarikunnan jäsen, ja yksi heidän parhaimmista valenimellä toimivista harhaoppisten metsästäjistä kuuluisuutensa vuoksi.

KyvytMuokkaa

Sancraid käyttää Kahdeksannen sakramentin seuran salaisia tekniikoita ja liikkuu aina yhdessä rajauskenttänsä kanssa, minkä vuoksi hänellä on vahva suojaus. Hän kykeni poistamaan Ayakan käskyloitsun ja siirtämään sen siihen kohtaan omassa kehossaan, missä se oli Ayakalla, ja hallita siten Saberia.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki