FANDOM

Vaihtoehtoiset versiot
Fate/Extra
Hahmo
Sakura Matou

Sakura extra.png

Sakura extra uniform.png

Japaninkielinen nimi: 間桐 桜
Esiintymiset: Fate/Extra / CCC / Fox Tail
Japaninkielinen ääninäyttelijä: Noriko Shitaya
Hahmon tyyppi: NPC
Sukupuoli: Nainen
Syntymäpäivä: 2. maaliskuuta
Pituus: 156 cm
Paino: 46 kg
Silmien väri: Violetti
Hiusten väri: Violetti
Veriryhmä: O
Pitää: Jostain makeasta, kummitustarinoista
Ei pidä: Itsestään
Kyky: Terveydenhoito, manipulaatio
Luonnollinen vihollinen: Rin, Kirei
Väri: Kirsikankukat

Sakura Matou (間桐 桜 Matō Sakura) on NPC Moon Cellin virtuaalimaailmassa.

ProfiiliMuokkaa

UlkonäköMuokkaa

  • Sakurider.
  • Pimeä Sakura.

Sakuralla on pitkät violetit hiukset ja silmät, ja hänellä on vasemmalla hiuksissaan punainen rusetti. Hän pitää Tsukumihara-akatemian koulupukua, mutta sinisen rusetin sijaan hänellä on punainen rusetti sekä pienet valkoiset sukat ja pitkä laboratoriotakki.

Fate/Extra CCC:ssä hänellä on laivastonsinineen univormu, pienet valkoiset sukat ja lyhyt laboratioriotakki.

LuonneMuokkaa

Sakura on lempeä ja huolehtiva. Hänen luonteensa on robottimainen, sillä hänet on ohjelmoitu seuraamaan tiettyä roolia Moon Cellin järjestelmässä. Joissain tilanteissa Sakura käyttäytyy kuitenkin oudosti ja tavalleen erilaiseksi, mikä karmii Hakuno Kishinamia.

RooliMuokkaa

Fate/ExtraMuokkaa

Sakura esitellään terveydenhoitajan vastaanotolla työskentelevänä Shinjin pikkusiskona. Prologin lopussa Shinji tajuaa, että vaikka hän ina halusi pikkusiskon, ei hänellä sellaista koskaan ollut. Sakuran ohjelmoinnille tulee paljastuksen hetkellä toimintahäiriö, mikä paljastaa hänet NPC:ksi, joka on ohjelmoitu kuvittelemaan olevansa sukua Shinjille.

Graalin maljan sodassa Sakura palaa töihinsä terveydenhoitajalla, toimittaen osallistujille viikottaiset tarvikkeet ja hoitaen heidän saamansa vammat, jotka eivät tule tavallisesta taistelusta. Jos Sakura olisi liian kauan poissa vastaanotolta, hän voisi menettää työnsä. Hänet tunnetaan isäntien ja NPC:iden keskuudessa herkullisista lounaistaan.

Fate/Extra CCCMuokkaa

SakuraCCCending.jpg

Sakuran lopetus.

Alkukarsintojen aikana Kiara Sesshouin poisti Sakuran vapaan tahdon rajoitukset, minkä vuoksi hän ei voinut enää hallita statustaan ja ylikuormittui. Koska NPC:t eivät voi tehdä kuin rutiinihommiaan, he jättivät Sakuran huomiotta. Sakura alkoi haihtua, ja koska Moon Cellin tarkistus tapahtuu vain päivän lopussa, Sakuraa uhkaa haihtuminen olemattomiin.

Hahmot BB, Meltlilith ja Passionlip muistuttavat häntä ulkonäöiltään.

Hänen lopetuksessaan CCC-reitissä hän käyttää Moon Cellin voimia antaakseen Hakuno Kshinamille uuden ihmiskehon Maassa. Hän on tekoäly, joten hän antaa itselleen ihmisistä poikkeavan kehon.

Muut esiintymisetMuokkaa

Sakura esiintyy TYPE-MOON Ace Omake Theaterissa:

  • Fight!! Ms. Blossom Cost Chapter (「たたかえ!!ブロッサム先生 コスト編 Tatakae!! Burossamu-sensei Kosuto-hen) - Archer, Caster ja Saber taistelevat Sakuraa vastaan pelastaakseen Hakunon. Pitkien violettien hiustensa takia Sakura esiintyy Riderina TYPE-MOON MOVIE Ace 2ndin spesiaalien kolmannessa osassa, minkä vuoksi muut kutsuvat häntä Sakurideriksi (サクライダー Sakuraidā). Hänen roolinsa sekoitetaan yhteen Fate/stay nightin Sakuran kanssa, joten hänestä voi tulla Pimeä Sakura (黒桜 Kuro Sakura).
  • Let Me Hear!! Ms. Blossom Merry Chrismas Chapter (きかせて!!ブロッサム先生 メリクリ編 Kikasete!! Burossamu-sensei Merikuri-hen) - Palvelijat ja Sakura juhlivat joulua.

KehitysMuokkaa

VastaanottoMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki