FANDOM

Hahmo
Saber Lily

Saber Lily FGO stage 1.png

SaberLilGOStage1.png

SaberLilGOStage2.png

SaberLilGOStage3.png

Japaninkielinen nimi: セイバー
Esiintymiset: Chibichuki!
Fate/Grand Order
Fate/unlimited codes
Japaninkielinen ääninäyttelijä: Ayako Kawasumi
Hahmon tyyppi:
Palvelija (Isäntä: Päähenkilö)
Henki: Kuningas Arthur
Isäntä: Päähenkilö
Suuntaus: Lainmukainen hyvä
Vahvuus: C Mana: A
Kestävyys: C Onni: A+
Ketteryys: B Hengenlahja: B
Luokan kyvyt:
  Immuunius taialle B
  Ratsastus C
Henkilökohtaiset kyvyt:
  Kukkiva matka EX
  Vaisto B
  Manapurkaus A
Hengenlahjat:
  Caliburn Anti-yksikkö B (A+)
Palvelijaluokat: FGO Saber.png
Sukupuoli: Nainen
Pituus: 154 cm
Paino: 42 kg
Syntymäpaikka: Englanti

Saber Lily (セイバー・リリィ Seibā Riryi) on vaihtoehtoinen versio Saberista. Hän on Saber-luokan palvelija Fate/unlimited codesissa ja Fate/Grand Orderissa.

Profiili Muokkaa

HenkilöllisyysMuokkaa

Saberin oikea nimi on Arturia Pendragon (Lily) (アルトリア・ペンドラゴン(リリィ) Arutoria Pendoragon (Riry)), tai paremmin tunnettuna Arthur Pendragon (アーサー・ペンドラゴン Āsā Pendoragon) ja kuningas Arthur (アーサー王 Āsā-Ō). Hänen kohtalonaan oli pelastaa Britannian saari, joka oli kulkemassa kohti tuhoaan. Tämä "lohikäärmeen inkarnaatio" luotiin edellisen kuninkaan Utherin ja maagi Merlinin suunnitelmasta. Tämän takia hänet yhdistetään Britanniaa puolustavaan punaiseen lohikäärmeeseen.

Tässä muodossa hänet tunnetaan Ritariprinsessana (騎士姫 Kishi-hime), sinä Arturiana, joka oli vetänyt kivestä miekkansa Caliburnin, ja oli juuri aloittanut tiensä kuninkaana. Hän oli vielä kokematon ritari. Arturia matkusti ympäri maata erilaisissa seikkailuissa kokeakseen enemmän. Hänen pelastamansa ihmiset ylistivät häntä mahtipontisena ja kauniina ritariprinsessana.

Joukko, jonka kanssa hän matkusti, koostui hänen puoliveljestään Sir Kaystä sekä maagi Merlinistä. Yleensä seikkailut päätyivät siihen, että Arturia sotki jotain, Merlin onnistui vain pahentamaan tilannetta, ja Kayn piti lopulta pelastaa koko tilanne.

EsiintymisetMuokkaa

Saber Lilyä kutsutaan usein Valkoiseksi Saberiksi (白セイバー Shiro Seibā). Hän on kuin lilja, silmänsä täynnä toivoa.

UlkonäköMuokkaa

Tämä tyttöritari on yhä hieman epäpätevä. Hän harjoittelee joka päivä tullakseen ihanteelliseksi kuninkaaksi. Hänen sydämensä on täynnä toivoa ja unelmia, ja hän on vielä tyttömäinen. Vaikka harjoittelu kuninkaaksi on raskasta, hän on onnellinen niin kauan, kun hän voi huolehtia hevosista.

Rooli Muokkaa

Fate/unlimited codesMuokkaa

Saer Lily on avattava asu Saberille. Toisin kuin Saber Alter, joka on erillinen vaihtoehtoinen hahmo, Saber Lily on vain asu, joka ei muuta mitään muuta hahmossa. Toisin kuin muissa vauhtoehtoisissa puvuissa, hänen nimensä muuttuu asun mukana, ja vaikka kuvissa hänellä on Caliburn, pelissä hän kantaa Excaliburia.

Muut esiintymisetMuokkaa

Chibichuki!:ssa, Saber Lily kuuluu Saber 4~8:aan (セイバー4~8 Seibā 4~8).

Kun Illya asentaa Saber-luokkakortin Fate/kaleid liner PRISMA☆ILLYA:ssa, hänellä oli Saber Lilyn haarniska alkuperäisen haarniskan sijaan.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki