FANDOM

Hahmo
Ruler
RulerCard
Japaninkielinen nimi: ルーラー
Hahmon tyyppi:
Palvelija (Isäntä: Ei kukaan)
Henki:
Isäntä: Ei kukaan
Vahvuus: NA Mana: NA
Kestävyys: NA Onni: NA
Ketteryys: NA Hengenlahja: NA
Luokan kyvyt:
  Immuunius taialle n/a
  Todellisen nimen päättely n/a
  Jumalan ratkaisu n/a

Ruler (ルーラー Rūrā) on epätavallinen palvelijaluokka, joka luotiin johtamaan Graalin maljan sotia. Fuyukin Graal käyttää omaa logiikkaansa aistiakseen, milloin teot loukkaavat sen auktoriteettia, ja muista sovittelijoista kuten Kirkosta huolimatta se kutsuu Rulerin suojaamaan Graalin maljan sodan konseptia itseään. Suuremman Graalin suojausjärjestelmässä, joka aktivoitui suuressa Graalin maljan sodassa, Ruler ei ole kummallakaan puolella, vaan toimii vain Graalin asialla. Jeanne d'Arcin mukaan yksi kriteeri tullakseen kutsutuksi Ruler-luokkaan on, ettei himoitse Graalin maljaa; ainoa poikkeus tähän oli Amakusa Shirou Tokisada, jolla oli toive, mutta hän oli ainoa sankarihenki lähimpänä "pyhimystä" jonka voisi löytää Kaukoidästä, jossa kolmas Graalin maljan sota pidettiin. Ruler-luokalle annetaan käskyloitsuja muita palvelijoita varten.

Tunnetut RuleritMuokkaa

Palvelijat, jotka on merkitty merkillä ‡ ovat myös päähenkilön kutsuttavina Grand Ordereissa.

Sankarihenki Sota Isäntä
Amakusa Shirou TokisadaKolmas Graalin maljan sotaEinzbernien isäntä
Jeanne d'ArcSuuri Graalin maljan sotaEi kukaan
Jeanne d'Arc (Alter)Grand OrderEi kukaan

Epätavalliset RuleritMuokkaa

Palvelijat, jotka ovat Ruler-luokassa erityisistä syistä, jotka eivät liity varsinaiseen kutsumiseen.

Sankarihenki Sota Isäntä
Pyhä Martta (uimapuku)Grand OrderEi kukaan

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki