FANDOM

Hahmo
Orlando Reeve
Orlando
Japaninkielinen nimi: オーランド・リーヴ
Esiintymiset: Fate/strange fake
Hahmon tyyppi: Ihminen, maagi, isäntä
Käskyloitsu: Orlando CS
Sukupuoli: Mies

Orlando Reeve (オーランド・リーヴ Ōrando Rīvu) on Casterin isäntä vale Graalin maljan sodassa Fate/strange fakessä.

ProfiiliMuokkaa

TaustatMuokkaa

Orlando Reeve on Snowfieldin poliisipäällikkö. Hän on maagi, joka on valmistautunut Graalin maljan sotaan kovalla työllä. Hän on tiennyt rituaalista ja on pettynyt siihen, kuinka hallitus päätti mainostaa sitä ulkopuolisille.

LuonneMuokkaa

Orlando on komentavaääninen ja vakava mies, eikä hän sovi kauhean hyvin yhteen riehakkaan Casterin kanssa. Hän yrittää pitää pokkansa kuunnellessaan Casterin höpötyksiä, joihin hän vastaan vakavalla äänellä. He eivät kohtaa kasvokkain, vaan keskustelevat puhelimessa. Orlando vastaa Casterin liioiteltuihin valheisiin rauhallisesti ja yrittää saada tämän takaisin töihin.

Orlando on karismaattinen mies, joka iskostaa uskollisuutta alaisiinsa. He pysyvät varauksellisina ja ilmeettöminä, ja vastaavat johtajalleen täysin samanaikaisesti. Orlandosta hohkaa sellainen pelottavuus, mikä saa ympäröivän pimeydenkin levottomaksi.

RooliMuokkaa

Fate/strange fakeMuokkaa

Orlando pitää tapaamisen Graalin maljan sodan alusta alaisilleen sen jälkeen, kun muut viisi palvelijaa oli kutsuttu. Hän on pettynyt siitä, että hänen järjestelmänsä tunnistaa vain Tiné Chelcin ja tämän palvelijan Archerin, ja että hän menettää yhteyden Kuruoka-sukuun, jonka kanssa oli suunnitellut tekevänsä yhteistyötä. Ainoa toinen varmistettu isäntä oli Flat Escardos, mutta hänen henkilöllisyytensä on tuntematon, sillä ainoa syy miksi hänet nähdään on, koska hän kutsui palvelijansa keskellä kirkasta päivää.

Kun hän mietiskelee ja pitää Archeria pahimpana uhkanaan, Caster soittaa hänelle. Hän alkaa puhua ja valittaa sekalaisista asioista sekä työn määrästä. Orlando yrittää rauhoitella Casteria samalla, kun yrittää hillitä ärsyyntymistään. Casterin kykyjen tuomasta hyödystä puhuminen sai tämän kuitenkin vain vihaiseksi. Orlando päättää lyödä Casterille luurin korvaan, ja palata tapaamiseensa. Hän jatkaa keskustelua strategiasta, kuinka lyödä Archer, ja laittaa väkensä vannomaan poliiseina ja maageina, että he toimivat oikeuden voimana.

KyvytMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki