FANDOM

Hahmo
Monji Gatou

Goutou monji.png

Goutou monji back.png

GatouCCC.png

Japaninkielinen nimi: 臥藤 門司
Esiintymiset: Chibichuki!
Fate/Extra / CCC / Foxtail
Japaninkielinen ääninäyttelijä: Kentarō Itō
Hahmon tyyppi: Ihminen, isäntä
Käskyloitsu: Gatoh cs.png
Sukupuoli: Mies
Syntymäpäivä: 31. maaliskuuta
Pituus: 190 cm
Paino: 83 kg
Silmien väri: Musta
Hiusten väri: Tummanvihreä
Veriryhmä: A
Pitää: Meditaatiosta
Ei pidä: Vaeltelu
Kyky: Vuorikiipeily
Luonnollinen vihollinen: Kiara Sesshouin
Väri: Oranssi

Monji Gatou (臥藤 門司 Gatou Monji) on Berserkerin isäntä Fate/Extrassa. Monji on sekoittanut eri uskontoja ja palvoo palvelijaansa jumalana. Hänen tavoitteensa on pelastaa ihmiskunta keksimänsä uskonnon avulla.

ProfiiliMuokkaa

UlkonäköMuokkaa

Monjilla on lyhyet piikikkäät tummanvihreät hiukset ja takatukka. Hänen silmänsä ovat tummat, ja hänellä on arpia ympäri hänen kehoaan. Hänellä on oranssi nahkatakki, mustat housut keltaisilla raidoilla, kultainen risti, mustia ja valkoisia helmiä ja olkihattu selällään.

Hänen ulkonäkönsä pysyy lähes muuttumattomana Fate/Extra CCC:ssä.

LuonneMuokkaa

Monji on uskonnollinen fanaatikko. Hän uskoutuu itse keksimälleen uskonnolle ilman epäilystäkään. Hän kantaa useita uskontoja, joten hänen puheitaan ei voi ymmärtää. Häntä on helppo pitää idioottina, joka yritti tuputtaa outoa uskontoaan sodan avulla, mutta todellisuudessa hän uskoi voivansa auttaa maailmaa uskontonsa avulla, hänen palvelijansa jumalana. Häviötään lukuun ottamatta, Monji on aina positiivinen ja tervehtii vastustajiaan ilman vihamielisyyttä. Hänen puheessaan kuulee viittauksia useisiin uskontoihin, kuten hindulaisuuteen, kristinuskoon ja buddhalaisuuteen, ilman mitään selitystä siitä, miten nämä kaikki liittyvät toisiinsa. Hyvistä tarkoituksistaan huolimatta hänen perinpohjainen tietämättömyytensä saa ainaan sen, että hänen palvelijastaan tulee Berserker.

RooliMuokkaa

Fate/ExtraMuokkaa

Monji and Berseker.jpg

Monji ja Berserker.

Isäntänä Monji on taitamaton, rajoittaen palvelijansa Berserker-luokan jo rajoittamia kykyjä. Kaikki Berserkerin kyvyt laskevat A:sta C:hen pelkästään Monjin "taitamattomuudesta isäntänä", poikkeuksena hänen EX-arvon kykynä, josta tulee pelkästään turha.

Fate/Exttra CCCMuokkaa

Kun BB:n varjo valtasi kaikki Moon Cellin Graalin maljan sodassa. Monji oli yksi niistä isännistä, jotka menettivät palvelijansa ja muistonsa. Hakuno Kishinami kohtaa hänet koululla ja värvää hänet osaksi opiskelijakuntaa.

Luvussa 4 Monji uhraa itsensä pelastaakseen Jinako Carigirin. Hän väittää muistavansa kuolleensa sodan neljännellä kierroksella, ja kehottaa Jinakoa jatkamaan elämistä. Monji onnistui keräämään Jinakon viimeisen SG:n ja hän antaa sen Hakunolle ennen kuin haihtuu pois.

Fate/Extra CCC Fox TailMuokkaa

Saber ja Kazuhito Sakagami tappavat Monjin.

KyvytMuokkaa

  • seal_attack(); - Codecast-kyky, joka lukitsee ATTACKin kahdeksi kierrokseksi.
  • add_curse(); - Codecast-kyky, joka antaa vastustajalle kirouksen kolmen kierroksen ajaksi.

KehitysMuokkaa

VastaanottoMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki