FANDOM

Vaihtoehtoiset versiot
Luviagelita Edelfelt
Hahmo
Luviagelita Edelfelt

Luviagelita sleeve

Luviagelita sleeveless

Japaninkielinen nimi: ルヴィアゼリッタ・エーデルフェルト
Muut nimet: Luvia,
Forklift-neito
Esiintymiset: All Around Type-Moon
Capsule Servant
Carnival Phantasm
Chibichuki!
Fate/hollow ataraxia
Fate/stay night Réalta Nua
Fate/unlimited codes
Lord El-Melloi II Case Files
Japaninkielinen ääninäyttelijä: Shizuka Itō (Capsule Servant, Fate/kaleid liner PRISMA☆ILLYA, Fate/stay night: Unlimited Blade Works & Fate/unlimited codes)
Yukari Tamura (Fate/stay night Réalta Nua)
Englanninkielinen ääninäyttelijä: Lauren Landa
Hahmon tyyppi: Ihminen, maagi
Käskyloitsu: Luvia cs
Osana: Clock Tower
Sukupuoli: Nainen
Pituus: 160 cm
Paino: 49 kg
Sukulinja: Edelfelt
Perheenjäsenet
Sukulaiset: Edelfeltin siskokset

Luviagelita Edelfelt (ルヴィアゼリッタ・エーデルフェルト Ruviazeritta Ēderuferuto), tai tuttavallisemmin Luvia (ルヴィア Ruvia), on hahmo Fate/hollow ataraxiassa.

ProfiiliMuokkaa

TaustatMuokkaa

Luviagelita on Edelfeltien, kuuluisan maagisuvun, nuori ja lahjakas perheenpää. Hän on oppilaana Maagikillan koulussa, Clock Towerissa, ja hän on yksi ehdokkaista opiskelijain puheenjohtajaksi meneillään olevalla lukuvuodella.

Luviagelita tutustui Rin Tohsakaan, kun tämä meni opiskelemaan Clock Toweriin viidennen Graalin maljan sodan jälkeen. Hän pitää Riniä arvoisenaan vastustajana; heidän kohtaamisensa päätyvät usein taisteluihin. Vuoden jälkeen Clock Towerin mineralogian osasto teki hiljaisen sopimuksen siitä, että "Tohsaka ja Edelfelt eivät saa olla samoilla tunneilla". Luviagelitan itselleen rakentama julkisivu oli alkanut murentua vuosikymmenen käytön jälkeen ja hänen huonotuulisuutensa alkoi tulla esiin, mutta Rinin ilmaantumisen jälkeen hänen jokapäiväinen elämänsä muuttui paremmaksi.

Luvia yritti kerran varata Norwichin opiskelija-asuntolan ylimmän kerroksen kaikki 28 huonetta itselleen, mutta tästä tuli mahdotonta, kun Rinkin halusi huoneen samasta kerroksesta. Kun tästä seuraavassa tilanteessa Rinin lordilta saama suosituskirje repeytyi, kaksikon välille syntyi taistelu ja vastaanoton pöytä tuhoutui sen vuoksi. Siksi sekä Luvia että Rin saivat porttikiellon asuntolaan. Koska täysihoitolat ovat liian pieniä, Luvia osti itselleen eurooppalaistyylisen kartanon.

UlkonäköMuokkaa

Luvialla on pitkät kultaiset hiukset korkkiruuvikiharoilla. Hän muistuttaa fyysisesti hieman Riniä, mikä lisää epäilystä siitä, että nuorempi Edelfeltin siskoksista kolmannesta Graalin maljan sodasta olisi mennyt naimisiin Tohsakan sukuun kuuluvan kanssa.

Luvialla on hiuksissaan sinisiä rusetteja, ja hän käyttää pitkää sinistä mekkoa, jonka hihat voi irrottaa helposti taistelua varten.

Adra Castle Separation -tapauksessa Luvia on noin 17 tai 18 vuoden ikäinen. Hänellä on vaaleansininen mekko, ja samanväriset rusetit sitovat hänen kiharoitaan. Kädessään hän kantaa norsunluuvartista päivänvarjoa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki