FANDOM

Vaihtoehtoiset versiot
Lancer (vanha)
Hahmo
Lancer
Old lishuwen.png
Japaninkielinen nimi: ランサー
Esiintymiset: Fate/Grand Order
Koha-Ace
Hahmon tyyppi:
Palvelija (Isäntä: Caren Kotomine)
Henki: Li Shuwen
Isäntä: Caren Kotomine
Suuntaus: Neutraali paha
Vahvuus: C Mana: E
Kestävyys: E Onni: D
Ketteryys: A+ Hengenlahja: C
Luokan kyvyt:
  Immuunius taialle D
Henkilökohtaiset kyvyt:
  Kiinalaiset taistelulajit (Liu He Da Qiang) A+++
  Alueen rajaus B
  Juezhao B
Hengenlahjat:
  Jumalainen keihäs, ilman toista iskua Anti-yksikkö
  Hurja tiikeri kiipeää vuorta pakolla Anti-portti
Palvelijaluokat: Lancer, Assassin, Berserker
Sukupuoli: Mies
Pituus: 166 cm
Paino: 60 kg

Lancer (ランサー Ransā) on Caren Kotominen Lancer-luokan palvelija Koha-Acen keisarillisen Graalin maljan kummissa tarinoissa.

ProfiiliMuokkaa

HenkilöllisyysMuokkaa

Lancerin oikea nimi on Li Shuwen (李書文 Ri Shobun). Hän oli kiinalainen taistelulajien taitaja, josta syntyi legendoja, vaikka hän elikin modernilla ajalla (1864-1934). Li Shuwen syntyi Qing-dynastian lopulla ja alkoi opetella Bājíquánia. Hänestä tuli niin hyvä, että häntä alettiin ylistää Kiinan historian suurimpana taistelulajien taitajana. Hän tuli kuuluisaksi lauseestaan "toista iskua ei tarvita, yksikin on tarpeeksi". Hänet tunnetaan Bājíquánin Demoninnyrkin mestarina (魔拳士). Sen sijaan, että hän olisi opetellut tuhat eri tekniikkaa, hän opetteli yhden niin hyvin, että kykeni tappamaan kirjaimellisesti yhdellä iskulla.

Li-klaanin Bājí-haaran kantaisänä Li Shuwen kunnostautui keihään käytössä siten, että hänelle annettiin lempinimi "Jumalainen keihäs Li" (神槍李 Kamisō Ri). Hänen "Kuuden harmonian suuri keihäänsä" oli Bājí-haaran perusase, ja Bājí-haaran aseettomia tekniikoita (Bājíquán) voi pitää pelkkinä esiaskeleina suuren keihään tekniikoiden taitamiseen.

Hänen sanottiin tuoneen liian paljon vihaa tappamalla liian monta vastusta, ja lopulta hänen uhriensa sukulaiset myrkyttivät hänet.

UlkonäköMuokkaa

RooliMuokkaa

Koha-AceMuokkaa

LancerKoha.jpg

Lancer hyökkää Sakura Saberia ja Saberia vastaan.

Lancer esiintyy yhdessä emäntänsä Carenin kanssa. He ovat ensimmäinen emäntä-palvelija-parivaljakko, jotka kohtaavat Demoni-Archerin leirillä riehuvan Berserkerin. Vaikka Berserker näytti aluksi saaneen kuolettavan iskun, hän parani haarniskansa ansiosta ja käytti hengenlahjaansa, Boneless Mania, Lanceria vastaan, mutta sitten Sakura Saber hyökkäsi häntä vastaan takaa päin.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki