FANDOM

Vaihtoehtoiset versiot
Lancer (nuori)
Hahmo
Lancer

LancerShuwenStage1

LancerShuwenStage2

LancerShuwenStage3

Japaninkielinen nimi: ランサー
Esiintymiset: Fate/Grand Order
Japaninkielinen ääninäyttelijä: Yasui Kunihiko
Hahmon tyyppi:
Palvelija (Isäntä: Päähenkilö)
Henki: Li Shuwen
Isäntä: Päähenkilö
Suuntaus: Neutraali paha
Vahvuus: B Mana: E
Kestävyys: C Onni: E
Ketteryys: A Hengenlahja:
Luokan kyvyt:
  Immuunius taialle D
Henkilökohtaiset kyvyt:
  Kiinalaiset taistelulajit (Liu He Da Qiang) A+++
  Alueen rajaus B
  Juezhao B
Hengenlahjat:
  God Spear, No Second Strike Anti-yksikkö
Palvelijaluokat: FGO LancerFGO AssassinFGO Berserker
Sukupuoli: Mies
Pituus: 166 cm
Paino: 60 kg
Hiusten väri: Punainen
Syntymäpaikka: Kiina

Lancer (ランサー Ransā) on päähenkilön kutsuttavissa oleva Lancer-luokan palvelija Fate/Grand Orderissa.

ProfiiliMuokkaa

HenkilöllisyysMuokkaa

Lancerin oikea nimi on Li Shuwen (李書文 Ri Shobun). Hän oli kiinalainen taistelulajien taitaja, josta syntyi legendoja, vaikka hän elikin modernilla ajalla (1864-1934). Li Shuwen syntyi Qing-dynastian lopulla ja alkoi opetella Bājíquánia. Hänestä tuli niin hyvä, että häntä alettiin ylistää Kiinan historian suurimpana taistelulajien taitajana. Hän tuli kuuluisaksi lauseestaan "toista iskua ei tarvita, yksikin on tarpeeksi". Hänet tunnetaan Bājíquánin Demoninnyrkin mestarina (魔拳士). Sen sijaan, että hän olisi opetellut tuhat eri tekniikkaa, hän opetteli yhden niin hyvin, että kykeni tappamaan kirjaimellisesti yhdellä iskulla.

Li-klaanin Bājí-haaran kantaisänä Li Shuwen kunnostautui keihään käytössä siten, että hänelle annettiin lempinimi "Jumalainen keihäs Li" (神槍李 Kamisō Ri). Hänen "Kuuden harmonian suuri keihäänsä" oli Bājí-haaran perusase, ja Bājí-haaran aseettomia tekniikoita (Bājíquán) voi pitää pelkkinä esiaskeleina suuren keihään tekniikoiden taitamiseen.

Hänen sanottiin tuoneen liian paljon vihaa tappamalla liian monta vastusta, ja lopulta hänen uhriensa sukulaiset myrkyttivät hänet.

UlkonäköMuokkaa

LuonneMuokkaa

Hän taistelee ketä tahansa vahvaa palvelija vastaan, mutta eniten hän haluaisi taistella vanhaa Li Shuwenia vastaan.

RooliMuokkaa

Fate/Grand OrderMuokkaa

E Pluribus UnumMuokkaa

Lopussa hän taistelee Scáthachia vastaan.

Journey to the WestMuokkaa

Lancer on Sha Wujing, Xuanzang Sanzangin oppilas.

KyvytMuokkaa

Hänellä on Bajiquan-mestarin kyvyt myös Lancerina, joten hän voisi taistella myös paljain käsin.

Hänen kehonsa on huippukunnossa hänen ollessaan nuorempi, mutta hänen taistelutaitonsa olivat mahdollisesti huipussaan kun hän oli paljon vanhempi.

Kiinalaiset taistelulajit (Liu He Da Qiang) (中国武術(六合大槍)) on hänen henkilökohtainen kykynsä. Tämä vaikeasti opittava kyky mittaa hänen taistelulajien osaamistaan, ja A+++-arvo näyttää hänen olevan todellisten mestareiden joukossa. Lanceriksi kutsuttuna hän on oppinut bajiquanin - keihäänkäytön mukaanlukien.

KehitysMuokkaa

Arco Wada loi Lancerin hahmodesignin.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki