FANDOM

Hahmo
Kirei Kotomine

KotomineExtra

KireiCCC

Japaninkielinen nimi: 言峰 綺礼
Muut nimet: Isä Kotomine (言峰神父)
Esiintymiset: Fate/Extra
Fate/Extra CCC
Fate/Extra CCC Fox Tail
Japaninkielinen ääninäyttelijä: Joji Nakata
Hahmon tyyppi: NPC
Osana: Moon Cell
Sukupuoli: Mies
Silmien väri: Ruskea
Hiusten väri: Ruskea

Kirei Kotomine (言峰 綺礼 Kotomine Kirei) on NPC Fate/Extrassa.

ProfiiliMuokkaa

TaustatMuokkaa

Kirei ei ole oikea ihminen, vaan Moon Cellin luoma NPC. Hän kertoo perustuvansa oikeaan henkilöön, joka joskus osallistui Graalin maljan sotaan.

LuonneMuokkaa

Hänellä on sama synkkä luonne kuin Fate/stay nightin vastineensa. Hän sanoo kerran, että jos hän olisi Hakuno Kishinamin vastustaja, Hakuno olisi jo kuollut.

RooliMuokkaa

Fate/ExtraMuokkaa

Kirei toimii taistelun oppaana pelin ajan. Alun päähenkilö kohtaa hänet pihalla esikarsinoiden aikaan, jolloin hän kertoo seuraavansa päähenkilön etenemistä suurella mielenkiinnolla. Hän tapaa todellisen päähenkilön Hakunon esikarsintojen jälkeen, selittää tälle Graalin maljan sodan luonteen ja antaa avaimen tämän huoneeseen.

Fate/Extra CCCMuokkaa

Fate/Extra CCC:ssä Kirei toimii itemien kauppiaana niin normaalissa kuin CCC-juonireitissäkin. Myöhemmin CCC-reitissä hän on yksi bonusvastuksista Lancer palvelijanaan.

Fate/Extra CCC Fox TailMuokkaa

Saber ja Kazuhito Sakagami tappavat Kirein.

KyvytMuokkaa

Kirein codecastejä ovat:

  • Mustien avainten projektio (黒鍵投射 Kokken tōsha) - Mustien avainten heittäminen vihollispalvelijaa kohti aiheuttaa vahinkoa ja myrkyttää.
  • Issoku Ittou (一足一倒) - Bajiquanin hyödyntäminen aiheuttaakseen vahinkoa Hakunon palvelijalle.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki