FANDOM

Hahmo
Jinako Carigiri

Jinako.png

Jinako back.png

Japaninkielinen nimi: ジナコ=カリギリ
Esiintymiset: Chibichuki!
Fate/Extra CCC / Foxtail
Japaninkielinen ääninäyttelijä: Aoi Yūki
Hahmon tyyppi: Ihminen, emäntä
Käskyloitsu: Jinako cs.png
Sukupuoli: Nainen
Pituus: 153 cm
Paino: 82 kg
Silmien väri: Ruskea
Hiusten väri: Ruskea
Veriryhmä: B
Syntymäpaikka: 3. marraskuuta
Pitää: Peleistä, roskaruoasta
Ei pidä: IRL-ihmisistä, sytyttämisestä
Kyky: Rutiinityö
Luonnollinen vihollinen: Karna, Rin, Andersen
Väri: Kookoksenruskea

Jinako Carigiri (ジナコ=カリギリ Jinako Karigiri) on Launcherin emäntä Moon Cellin Graalin maljan sodassa Fate/Extra CCC:ssä.

ProfiiliMuokkaa

TaustatMuokkaa

JinakoKarna.jpg

Jinako ja Karna.

Jinakon isä oli saksalainen ja äiti japanilainen, ja hän kasvoi varakkaassa ympäristössä. Hänen vanhempansa kuolivat rekkakolarissa, kun Jinako oli neljätoista. Hän peri perheensä varat, joilla hän voisi elää koko elämänsä. Siitä hetkestä lähtien Jinako eristäytyi maailmasta, eikä käynyt lukiota. Hän addiktoitui peleihin ja virtuaalimaailmaan, ja hänestä tuli lopulta Euroalueen pelimestari niin, että jopa Shinji Matou jäi toiselle sijalle. Jinakon älykkyysosamäärä on 200.

29-vuotiaana Jinako kuuli huhua Moon Cellin Graalin maljan sodasta, joten hän hiipi SE.RA.PHiin elämää etsimässä. Hän kutsuu Karnan Lancerina lähemmällä puolella, mutta muuttaa tämän nimen Launcheriksi sen vuoksi, että tämän Brahmastra-hyökkäyksensä näyttää sädeiskulta. Ensimmäisellä viikolla hänen vastuksensa oli Monji Gatou. Jinako pelkäsi taistelua, joten hän etsi turvapaikkaa johon piiloutua, ja löysi käytöstä poistuneen talonmiehen huoneen hakkeroimalla.

Hän pakeni SE.RA.PHin valvontaa piiloutumalla talonmiehen huoneeseen. Vaikka hänet oli käytännössä poistettu pelistä ensimmäisillä kierroksilla, Jinako pysyi huoneessa ja vältti siten postetuksi tulemisen, sillä järjestelmä ei poistanut osallistujia hänen sijainnissaan. Hän oli kuitenkin tuomittu, sillä silloin kun Graalin maljan sota päättyisi, kaikki paitsi voittaja poistettaisiin. Karna kuitenkin antoi hänelle salaa haarniskansa estääkseen häntä kuolemasta ja tulemasta poistetuksi.

RooliMuokkaa

Fate/Extra CCCMuokkaa

PrologiMuokkaa

Jinako on yksi isännistä, joka sai pidettyä palvelijansa, kun BB tuhosi kaikki prologissa. Kun Hakuno Kishinami yrittää värvätä Jinakoa, Jinako kieltäytyy tekemästä yhteistyötä opiskelijakunnan kanssa paetakseen Kuun kauemmalta puolelta.

Luku 3 - Alter Ego / MMuokkaa

Leonardo B. Harwey käski Jinakoa näyttelemään Hakunon tyttöystävää ja heidän mennä Sakura-labyrinttiin yhdessä. Kun Passionlip näki Jinakon Hakunon kanssa, hän tuli kateelliseksi ja jahtasi Jinakoa kahdeksanteen kerrokseen. Kun Hakuno löi Passionlipin, he löysivät Jinakon muistidatasirpaleen läheltä. Hän oli saanut muistinsa takaisin ja muisti häviönsä Moon Cellin Graalin maljan sodassa. Paljastuksesta shokeraantuneena Jinako pakeni syvemmälle Sakura-labyrinttiin. Hän väsyy ja pysähtyy, kun Karna saapuu, jolloin Jinako valittaa Karnan hitautta.

Julius B. Harwey löysi Jinakon ja Karnan pian tämän jälkeen, ja Jinakon huomio herpaantuu Juliusin läsnäolon vuoksi. BB:n varjo valtaa Jinakon, käyttäen häntä vahtina.

Luku 4 - Sick, Home SinkMuokkaa

Kun Hakuno kohtasi Jinakon ja Karnan ensikertaa kymmenessä kerroksessa, Karna löi heidät helposti. Jinako päätti silloin, että Karna on liian vahva tavalliseksi Lanceriksi, ja nimesi hänet siksi Launcheriksi. Kun Hakuno keräsi Jinakon ensimmäisen SG:n, Karna teleporttasi pois.

Luku 7 - I Love YouMuokkaa

Ennen kuin koulu poistettiin, Jinako piilotteli huoneessaan Karnan kanssa. Jinako huutaa luullessaan jälleen kuolevansa. Karna paljasti silloin Jinakolle, ettei tämä kuollut Moon Cellin sodassa, vaan pelastui Karnan kultaisen haarniskan ansiosta. Silloin Karna hyvästelee Jinakon.

KyvytMuokkaa

  • cheat_atk(); - Codecast-kyky, joka tekee MP-vahinkoa.
  • cheat_seal(); - Codecast-kyky, joka sinetöi kyvyt GUARDia vastaan.
  • cheat_boost(); - Codecast-kyky, joka lisää maagista energiaa.

KehitysMuokkaa

Luominen ja konseptiMuokkaa

Kinoko Nasu pyysi Jinakon mukaan lisäämistä Fate/Extra CCC:n tekijäryhmältä. Heillä oli kuva ja idea "NEET-tytöstä", ja Nasu jatkoi hahmon kehittämistä siitä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki