FANDOM

Hahmo
Emäntä Arturia
MasterSaber
Japaninkielinen nimi: マスターアルトリア
Esiintymiset: Capsule Servant
Chibichuki!
Japaninkielinen ääninäyttelijä: Ayako Kawasumi
Hahmon tyyppi: Ihminen, emäntä
Käskyloitsu: Arturia cs
Sukupuoli: Nainen
Silmien väri: Vihreä
Hiusten väri: Vaalea

Emäntä Arturia (マスターアルトリア Masutā Arutoria) on vaihtoehtoinen versio Saberista ja emäntä Graalin maljan sodassa.

ProfiiliMuokkaa

TaustatMuokkaa

Capsule Servantin maailmassa Arturian isä on Gawain, hänen isoveljiään ovat Lancelot ja Kay, pikkuveli Bedivere ja serkku Mordred.

EsiintymisetMuokkaa

Ulkonäöltään Arturia on samannäköinen Saberin kanssa, paitsi että hän käyttää koulupukua, kantaa mukanaan katanaa ja hänellä on oikeassa kädessään käskyloitsu.

LuonneMuokkaa

Arturialla on miehinen puhetapa, ja hän nolostuu kun Shirou huomauttaa siitä, kertoen syyksi elämänsä perheessä täynnä miehiä. Hän on vakava henkilö, joka ei pidä Kayn tempuista.

RooliMuokkaa

Capsule ServantMuokkaa

Arturia esiintyy emäntänä Capsule Servantissa. Shiroun tarinassa, Shirou kutsuu häntä miehiseksi, mistä hän ei pidä ja pitää Shiroun sääliä loukkaavana. Rinin tarinassa hän esittelee itsensä emäntänä Graalin maljan sodassa, johon Rin korjaa sen olevan Capsule Servantissa. Arturia ei kuitenkaan huomioi tätä, ja pitää sitä samanlaisena asiana mitä Kay voisi sanoa saadakseen hänen valppautensa herpaantumaan. Päättäen, ettei hän aio antaa armoa edes lapselle, Arturia haastaa Rinin Graalista, johon Rin huomauttaa, ettei Arturia huomioinut hänen ensimmäistä pointtiaan.

Muut esiintymisetMuokkaa

Chibichuki!:ssa Arturia-emäntä kuuluu Saber 4~8:aan (セイバー4~8 Seibā 4~8).

KyvytMuokkaa

Arturian vahvuutta ei tiedetä, mutta hän kantaa mukanaan katanaa.

KehitysMuokkaa

Luominen ja konseptiMuokkaa

Fate/Zero -animen promomateriaaleissa lukijoilta kysyttiin, missä muussa luokassa kuin Saberissa he haluaisivat nähdä Arturian. Ensimmäiseksi tuli vaihtoehto, jossa hän oliskin emäntänä, toisena Rider, kolmantena Berserker ja neljäntenä Lancer. Tämän vuoksi Takashi Takeuchi piirsi kuvan emäntä Arturia -versiosta.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki