FANDOM

Hahmo
Caster

Archimedes Extella.png

Archimedes Extella Temporary Everyday.png

Japaninkielinen nimi: キャスター
Esiintymiset: Fate/Extella
Japaninkielinen ääninäyttelijä: Kazuyuki Okitsu
Hahmon tyyppi:
Palvelija (Isäntä: Ei kukaan)
Henki: Arkhimedes
Isäntä: Ei kukaan
Suuntaus: Lainmukainen hyvä
Vahvuus: E Mana: C
Kestävyys: D Onni: A
Ketteryys: C Hengenlahja: B
Luokan kyvyt:
  Nopea loitsu A
  Esinein valmistaminen A+
Henkilökohtaiset kyvyt:
  Tekniikan selitys EX
  Taipumus joukkomurhaan (työkalut) A
Hengenlahjat:
  Katoptron Katho Phlegon Anti-armeija B
Palvelijaluokat: FGO Caster.png
Sukupuoli: Mies
Pituus: 180 cm
Paino: 70 kg

Caster (キャスター Kyasutā) on itsenäinen, isännätön Caster-luokan palvelija Fate/Extellassa, joka on vastuussa SE.RA.PHin turvallisuudesta.

ProfiiliMuokkaa

HenkilöllisyysMuokkaa

Casterin oikea nimi on Arkhimedes (アルキメデス Arukimedesu), yksi ihmiskunnan historian suurimmista neroista, matemaatikko ennen aikaansa.

UlkonäköMuokkaa

  • Hetken arkiasu (一時の日常 Ichiji no nichijō) - Arkhimedeen arkiasu.

LuonneMuokkaa

Caster suosii logiikkaa ja rationalismia, ei hylkää arvojaan ilman pakkoa ja yrittää kohdella kaikkia asioita objektiivisella arvokkuudella.

RooliMuokkaa

Fate/ExtellaMuokkaa

Caster Arkhimedes tulee kahdesta Regaliasta taistelevan Neron luo. Arkhimedes on itsenäinen palvelija, joka kutsuttiin huoltamaan Moon Cell Automatonia, virtuaalimaailma SE.RA.PHin luonutta henkihiukkastietokonetta. Hän kertoo, että Moon Cellin 14 000 vuoden välinen päivitys on jälleen tapahtumassa. Hänen mukaansa Regaliaa tarvitaan järjestelmän päivittämiseen: Neron ja Tamamon Regalian vahingossa eronneet osat pitää siis yhdistää kokonaisiksi. Nero ja tämän isäntä päättävät siis taistella ei vain alueiden valtaamiseksi, vaan myös Kuun sekasortoiseksi muuttuneen maailman vakauttamiseksi.

KyvytMuokkaa

Caster ei voi osallistua Graalin maljan sotaan, sillä hän on johdossa turvallisuudesta, mutta hän voi silti taistella.

Tekniikan selitys (術理解明 Gijutsu kaimei) on kyky, jolla voi tulkita ja korjata mitä tahansa, jota voi kutsua kaavaksi. Tämä ei tarkoita vain noituuden korjaamista, vaan myös vaurioituneita piirejä ja kaiverruksia. Tämä on vain harvojen taitama taito, mutta taistelussa hyödytön.

Taipumus joukkomurhaan (työkalut) (殺戮技巧(道具) Gyakusatsu no tekisei (dōgu)) on Assassin- tai Berserker-luokalle sopiva kyky. Arkhimedeen keksinnöillä on tapana vahingoittaa ihmisiä, vaikkei Akhimedes niin haluaisi. Siksi hänen hyökkäyksensä ovat vahvempia ihmisiä vastaan.

Hänen hengenlahjansa on Katoptron Katho Phlegon.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki