FANDOM

Vaihtoehtoiset versiot
F/sf
Hahmo
Ayaka Sajou
Ayaka fate strange fake
Japaninkielinen nimi: アヤカ・サジョウ
Esiintymiset: Fate/strange fake
Hahmon tyyppi: Ihminen, emäntä
Sukupuoli: Nainen
Silmien väri: Sininen
Hiusten väri: Vaalea

Ayaka Sajou (アヤカ・サジョウ Ayaka Sajō) on Fate/strange faken vale Graalin maljan sodan seitsemäs isäntä. Hän on henkilö A (A氏 A-shi), Fuyukin asukas, joka katosi aiemmin perheenjäsenen itsemurhan jälkeen. Hän on Ayako Mitsuzurin kummitustarinan päähenkilö.

ProfiiliMuokkaa

TaustatMuokkaa

Ayaka oli opiskelja, joka muutti Fuyukin Shintoon kevään alussa täytettyään kaksikymmentä. Hän vuokrasi asunnon Semina-talon yhdeksännestätoista kerroksesta. Perheenjäsen teki itsemurhan syksyllä, ja kuukauden jälkeen Ayaka katosi. Poliisia pyydettiin tutkimaan tapausta, mutteivät he saaneet mitään selville. Kaede Makidera väitti, että henkilö A lähti matkalle etsimään itseään ja palaa tullessaan vahvemmaksi. Tarinan kaunistellusta versiosta tuli myöhemmin Ayako Mitsuzurin kertoma kummitustarina. "Semina-asuntojen punahilkka" on Homurahara-akatemian oppilaiden hyvin tuntema kummitustarina, jonka Taiga Fujimura on kieltänyt.

UlkonäköMuokkaa

Hän on noin kaksikymmenvuotias, pitää ohutkehyksellisiä silmälaseja ja on värjännyt hiuksensa vaaleiksi.

LuonneMuokkaa

RooliMuokkaa

Fate/strange fakeMuokkaa

Muut esiintymisetMuokkaa

KyvytMuokkaa

Mysteerinen nainen antoi Ayakalle viisi käskyloitsua, jotka ovat hänen oikeassa ja vasemmassa kädessään ja olkapäissään sekä selässään.

KehitysMuokkaa

Luominen ja konseptiMuokkaa

Fate/hollow ataraxian PS Vita -versiossa henkilö A:ta ääninäyttelee miesääninäyttelijä. Tämä johtunee siitä, että Ayako kertoo tarinaa ja kuvitteli henkilö A:n mieheksi, sillä tämän henkilöllisyyttä ja sukupuolta ei tiedetty.

Ayaka perustuu Fate/Prototypen Ayakaan, mutta hän on lähempänä Fate/school lifen vastinettaan. Ayaka ottaa Fate/strange fakessä sen roolin, mikä pelaajalla oli alkuperäisissä suunnitelmissa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki