FANDOM

Hahmo
Archer
Archersf
Japaninkielinen nimi: アーチャー
Esiintymiset: Fate/strange fake
Hahmon tyyppi:
Palvelija (Isäntä: Tiné Chelc)
Henki: Gilgamesh
Isäntä: Tiné Chelc
Suuntaus: Kaoottinen hyvä
Vahvuus: B Mana: A
Kestävyys: B Onni: A
Ketteryys: B Hengenlahja: EX
Luokan kyvyt:
  Immuunius taialle C
  Itsenäinen toimiminen A
Henkilökohtaiset kyvyt:
  Kultainen sääntö A
  Jumalaisuus B (A+)
Hengenlahjat:
  Gate of Babylon Anti-yksikkö E~A++
  Ea Anti-maailma EX
  Tuntematon  ???  ???
Palvelijaluokat: FGO Archer
Sukupuoli: Mies
Pituus: 182 cm
Paino: 68 kg
Silmien väri: Punainen
Hiusten väri: Vaalea
Syntymäpaikka: Muinainen Mesopotamia
Aseistus: Haarniska

Archer (アーチャー Āchā) on Tiné Chelcin Archer-luokan palvelija vale Graalin maljan sodassa Fate/strange fakessä.

Profiili Muokkaa

HenkilöllisyysMuokkaa

Pääartikkeli: Historia

Archerin oikea nimi on Gilgamesh, sankarikuningas joka hallitsi Urukia ja ystävystyi Enkidun kanssa. Eläessään hän kehitti avaimen kammionsa portille, muttei käyttänyt sitä. Avain oli runsaasti koristeltu ja suunnilleen ison puukon koko- ja painoluokkaa. Avaimen jalokivet olivat äärimmäisen arvokkaita niin rahallisessa kuin maagisessakin mielessä. Avain oli täynnä tuntematonta maagista energiaa. Koska Gilgamesh ei uskonut kenenkään koskevan hänen aarteisiinsa, hän heitti avaimen menemään. Lopulta se löysi tiensä hänen kutsujansa esivanhemman käsiin, ja vaikka avain oli täynnä maagista energiaa, ei avaimen löytäjä koskaan löytänyt kammiota. Se pysyi hänen perheessään, kunnes Archerin kutsuja käytti sitä kutsumiseen ensimmäisen käärmeennahan sijasta.

LuonneMuokkaa

Yleensä Gilgamesh on huonolla tuulella, kun hänet kutsutaan aikaan jolloin hänen omaisuutensa on tahrattu 2000-luvun kulutusyhteiskunnalla. Hänen mielentilansa tuli kuitenkin vakaammaksi, kun hän sai tietää että hänen paras ystävänsä Enkidu oli myös kutsuttu.

Hän tekee huolellisia toimenpiteitä suojellakseen emäntäänsä Tiné Chelciä pitämällä hänet lähellään ja asettamalla hengenlahjan, joka suojelee Tinéä automaattisesti hyökkäyksiltä. Gilgamesh kertoo Tinélle ettei voi antaa hänen kuolla ennen kuin on täyttänyt lupauksensa Enkidun kanssa.

Rooli Muokkaa

Fate/strange fakeMuokkaa

Archerin kutsuu maagi, joka haluaa palauttaa sukunsa kunnian, mutta toinen maagi Tiné Chelc tappaa hänet vain hetken kutsumisen jälkeen, ja Archerista tulee Tinén palvelija. Kun Tiné oli esitellyt itsensä, hän vei Archerin tapaamaan niitä ihmisiä, jotka tahtoivat palvella kuningastaan. Archer ilmoitti aluksi Tinélle, ettei hän ollut kiinnostunut osallistumaan Graalin sotaan ja aikoi odottaa varteenotettavan vastustajan ilmaantumista kaikessa rauhassa. Hän oli juuri aikeissa juoda nuoruusjuomaa, kun hän aistii että hänen paras ystävänsä, Enkidu, oli myös kutsuttu, ja hän muuttaa mielensä. Hän julistaa Tinélle, että Tinén tulisi iloita siitä, että pääsee nyt näkemään kuninkaansa taistelevan kaikilla voimillaan, ja antaa nuoruusjuoman Tinélle ilmoittaen, ettei enää tavitse sitä.

Kyvyt Muokkaa

Gilgamesh voi käyttää Gate of Babylonia ja Eaa. Orlando Reeve on eniten huolissaan hänen vahvuudestaan, ja suunnittelee käyttävänsä voimaansa lyödäkseen hänet jotenkin ennen kuin hän ehtii iskeä takaisin.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki