FANDOM

Hahmo
Angelica Ainsworth
Angelica.png
Japaninkielinen nimi: アンジェリカ・エインズワース
Esiintymiset: Fate/kaleid liner PRISMA☆ILLYA
Japaninkielinen ääninäyttelijä: Ryoko Shiraishi
Hahmon tyyppi: Nukke
Sukupuoli: Nainen
Pituus: 174 cm
Silmien väri: Sininen
Hiusten väri: Vaalea
Sukulinja: Ainsworth
Perheenjäsenet
Isä: Zachary Ainsworth
Veli: Julian Ainsworth
Sukulaiset: Darius Ainsworth (esi-isä)

Angelica Ainsworth (アンジェリカ・エインズワース Anjerika Einzuwāsu) on Julian Ainsworthin isosisko Fate/kaleid liner PRISMA☆ILLYAssa. Hänet on laitettu nuken kehoon.

ProfiiliMuokkaa

TaustatMuokkaa

Angelica syntyi Ainsworthien sukuun ja on Zachary Ainsworthin vanhin tytär. Jossain välissä hän kuoli, ja hänet luotiin myöhemmin nukkena. Ainsworthit loivat hänet palvelijaksi ja soturiksi.

UlkonäköMuokkaa

LuonneMuokkaa

Angelica on menettänyt 90 % tunteistaan, ja on siksi rauhallinen ja vakava. Hän oppi matkimaan ihmistunteita. Hänellä on vahva mentaliteetti, ja hän kykenee käyttämään Gilgamesh-luokkakorttia joutumatta Gilgameshin egon vaikutuksen alle, kuten Miyu Edelfeltille kävi.

Toisin kuin Beatrice Flowerchild, Angelica oli kunnioittavainen Miyua kohtaan, kun hän ja Beatrice tulivat hakemaan tätä.

KyvytMuokkaa

Hänen pääaseensa on Archer-luokkakortti, jossa on puolet Gilgameshin hengestä. Gilgamesh selittää myöhemmin, että kortissa oli suurin osa hänen aarrekammiostaan, mikä antoi Angelicalle lähes loputtoman asearsenaalin.

Install-moodissa Angelica kykenee täysin hyödyntämään Gate of Babylonia. Gilgameshia vastaan taistellessaan hän yritti sitoa tämän Enkidulla, mutta ketju oli uskollinen isäntäänsä kohtaan ja Gilgamesh sai otettua sen takaisin itselleen helposti.

Taistelussaan Gilgameshia vastaan hän vaihtoi taktiikkaa ja käytti anonyymejä luokkakortteja ja Flair Air -loitsua estääkseen Gilgameshia viemästä enää enempää aseita.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki